Hormóny robia svoje

08.06.2009 21:13

Aisha a Lara nám už "porodili" po svojej falošnej brezosti. Správajú sa horšie ako Biba, ktorá má mláďatká naozaj. Svedčí o tom už len to že za posledné dva dni mám od Aishi toľko kusancov koľko sa mi nepodarilo nazbierať za posledných 9 rokov. Strašne prehnane si strážia mláďatká(aj keď nie sú ich) a je ťažké odsledovať dve fretky naraz. Preto keď chcem vybrať mláďatká aby som ich nakŕmila dostanem aspoň jeden:). Včera sa mi dokonca podarilo to, že  mi Aisha vysela na ľavej ruke a Lara zase na pravej...

Práve dnes na to doplatila aj naša mamina keď sa rozhodla pohladkať jedno mláďatko. Lara z toho bola tak mimo že ju kusla rovno štyri krát, silno, raz trafila dokonca žilu! No to bolo krvi:(

 

—————

Späť


© Fotky a texty je zakázané kopírovať bez môjho súhlasu. Všetky texty, fotografie a videá sú autorskými dielami a sú predmetom autorskoprávnej ochrany.